2:37

Idag har jag då verkligen inte varit så aktiv på att uppdatera. Men det kanske väger upp min typ 10 inlägg igår?;)

Men idag har jag iaf sett film hela dagen, jag har precis sett klart den 3:e filmen. Och det är typ bara den jag kommer ihåg, så here we go..
2:37

Den var riktigt najs faktiskt. Sen kan man ju undra hur nu självmord kan vara najs?) Men iaf så är det just det som filmen handlar om. Filmen börjar med att de upptäcker att nog har tagit livet av sig. Efter det så får man följa 5 ungdommar och deras problem. Och i slutet får man alltså se vem av dom det var som till sist tog livet av sig.


5 av 5 apelsiner. Och ja jag gillar hemska filmer.

Kommentarer
Postat av: rosakaffekopp

Ja det är vidrigt men it works! Man måste barqa lyckas Hålla vikten nere sen. För det är garanterat att man går ner i vikt omn man följer. Allt annat är omöjligt.

2010-02-10 @ 21:38:06
URL: http://rosakaffekopp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0