Blackout

Ja vi kör en film till idag..
Blackout

Den här var riktigt bra. Den handlar om 3 personer som fastnar i en hiss. Men dom ser inte det som världens undergång, på skylten i hissen står det ju "hissreparatören kommer om 30 min". Men såklart kommer ingen och räddar dom(annars skulle det ju inte bli nån film) Istället blir dom instängda i nästan ett dygn. Och på det dygnet hinner det hända mycket med en psykopat som sällskap.

Jag trodde att det skulle vara en såndär dryg film där människorna bara sitter och gör ingenting, men ack så fel jag hade :P Trots att den ändå var 120 minuter så kändes det som att det var slut så himla fort :O

Det blev 4 av 5 apelsiner på denna :)

Jag kan ju upplysa er redan nu om att jag har svårt att gilla nån film till 100% (5 av 5 apelsiner ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0