Jag döper typ alla mina inlägg till "kul"

Inte för att jag fick den här kommentaren på bloggen, men det var typ nån som frågade på msn idag. Så here we go..

Hur går det för dig med praktiken? Har du hittat någon praktikplats än?

Svar: Det går inte alls verkar det som. Det var tänkt att jag skulle fara och besöka nått media-iv-tjosanhejsan som jag inte fattade vad det var. Men så var det tydligen en tjej som stog före mig i kön, så min framtid hänger typ på denna människan. Tackar hon ja till media-saken så måste jag fixa en praktikplats fort som bara den. Och eftersom att det är svårt att få tag på praktikplatser just nu så kan det typ bli vad som hälst -.- Konsum Teg here I come! haha Men om nu den här tjejen tackar nej, så ska jag fara dit snarast möjligt och se vad det rör sig om.

Så ja, min framtid vilar i någon främlings händer xD Känns ju bra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0