Stig hjärta hatkommentarer



Jag måste säga att jag tycker att det är ganska kul med hat-kommentarer. Dock börjar jag undra om det är nån filur där ute som tycker det är roligt att manipulera folk att hata mig av alla människor?


1. Det är du som är patetisk eftersom att du för det första inte kan stava och för det andra inte känner mig. Men om nu ska envisas att tycka att jag är patetisk så får du gärna höra av dig till mig personligen så kan vi snacka om det.

2. Ja, jag både tror och vet att jag är både rolig och smart. Och jag skiter i vad andra säger ang det. Tycker ni inte att jag är rolig eller smart så är det erat problem

3. Taskig? Jasså det säger du? Har du något exempel på det kanske?  

3. Ful? Då skulle du se mig i verkligheten! Fy satan alltså :S Nä skämt o sido, vacker är jag fullt medveten om att jag inte är, men det accepterar jag. Om du har svårt att acceptera min fulhet borde du kanske söka hjälp? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg.

Allt bra idag?

Kram

2010-02-06 @ 21:09:08
URL: http://Ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0