dag 1 utan dator

Jag känner hur min hjärna sakta tynar bort.. haha nämen skämt och sido jag håller på att bryta ihop över min dator. Jag var på Mediamarkt igår och kollade på en ny dator. Snubben där rekomenderade en för 5690kr. Det gjorde ont i plånboken. Så jao det lär väl dröja säkert fram till sommarlovet innan jag har råd med den. Om jag inte nu får lite pengar när jag fyller år men jag lär ju knappast få över 5000kr så ja, det kommer att dröja.

Så jao nu sitter jag framför pappas dator och lyssnar på Metro Station - Kelsey medans jag installerar ett visst antal gratis virusprogram på min datorn. Åh jag vad blir ledsen när jag ser min dator stå och blinka och ha sig där borta. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0