kissie i mitt <3


Varför kommenterar du kissies blogg så mycket? gillar du henne?

hahaha så det är folk som har märkt det xD pinsamt? näe..

Men ja, jag läser faktiskt hennes blogg och jag kommenterar en hel del också. Jag kommenterar ganska många bloggar över huvud taget, både kända och mindre kända. Och detta gör jag inte för att hamna på några listor eller att själv bli känd xD Utan jag tycker bara att det är roligt :P

Men tillbaka till frågan nu. Ja, jag har inget emot henne, hur kan jag ha det? Jag känner henne inte ju? Och ja, hon verkar ju helt blåst i bloggen, men vad många tyvärr inte har förstått så är det ju inte så hon är irl :P På bloggen är hon ju en annan person som ska verka provocerande och allmänt irriterande, och det måste ni väl erkänna att hon lyckas ganska bra med? ;)


(bildrepris ;)) <----- haha smilyn har dubbelhaka precis som jag xD haha jag är sjukt lättroad

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: ja de är verkligen svårt att välja gymnasium :)



allt bra annars? :D

kram!

2010-01-22 @ 16:49:20
URL: http://mjaaaow.blogg.se/
Postat av: Mooozh

komentera och checka min blogg (:

www.moalindback.blogg.se

2010-01-23 @ 15:19:59
URL: http://moalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0