Dumma virus

Jaha nu har min dator fått nått jävla virus igen. Och eftersom jag varken har nått virusprogram eller äkta windows xp så är det inte mkt att göra åt. Så alla mina bilder är borta. Eller ja, jag har ju stuff på ett usb minne på 2 gig, men bilder tar ju mycket plats. Så man behöver inte vara ett geni för att förstå att det inte är mkt bilder jag snackar om nu..

Så nu sitter jag vid min pappas dator och det kommer väl fortsätta så tills jag införskaffar en ny dator. Detta betyder alltså att uppdateringen kommer att bli ganska dålig, speciellt sen när jag börjar praktisera.. fan va surt..
:/ men förhoppningsvis kan jag fixa en ny dator snart..

Såhär ser det ut just nu på min dator:

fint va? -.-

Men ååh jag kan ju typ inte fota så mkt nu häller eftersom jag inte har någonstans att göra av bilderna. Dessutom har jag inte photoshop på den här daton :( Nä nu blir jag riktigt ledsen känner jag :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0