fas 1 i projekt "göra-om-klänning"

det har jag nog inte berättat, men jag håller på att göra om en gammal klänning från H&M. Såhär såg den ut från början:

(sen kan man ju undra varför jag inte knäppte knapparna på västen xD)

iaf så satt västen och klänningen ihop. Men nu har jag klippt och sytt så att jag har en helt vanlig väst :D


och då kan man ju undra när jag faktiskt kommer att använda den? typ aldrig..

Sen fas 2 blir att göra något med själva klänningen. Som det är nu så har den ju ingen rygg, den föjde med västen. Så jag ska försöka göra det bästa av situationen och göra den djupt urringad bak (och nu snackar vi nästan så att man ser "brevlådan" om ni förstår vad jag menar xD) och nån sorts halterneck historia :P vi får se vad det blir vad det hela ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0