hemma från stan

japp då var man hemma från stan. det blev ingen bio men vovven fick följa med och gå runt i stan(stadsträning). men sen fick jag fett ont i armen efter att ha gått och hållt väskan lite konstigt i typ 2 timmar -.- så ja nu kan jag typ inte räta ut armen ordentligt :o

aja nu måste jag skynda mig att ta ut krutongerna från ungnen! :O bloggar mer sen!


nudlar och vitlöks-krutonger är typ det bästa jag vet xD så enkelt och gott :P sen kan det väl diskuteras hur trevligt det ser ut..?

Kommentarer
Postat av: Neha

Krukonger lät gott:D



Nä jag har inte sett avatar.

Tack så mcyket:D

Allt bra med dig idag?=)

2010-01-21 @ 17:33:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0