Mina inköp

Denna mascara köpte jag på Åhlens för 109kr, ska väl försöka testa den imorgon. Hoppas att jag tål den här, för min förra blev jag väldigt irriterad i ögonen av. Men den var superbra! Tror att den hette colossal volume express. Den rekomenderar jag verkligen till alla som inte är känsliga ;)
Alltså, den här mascaran och sen ögonskugga (som jag typ aldrig kommer att använda) köpte jag :P Och så tyget till klänningen :P

Jo just det, sen la jag undan ett par skor på Stadium som pappa ska åka och köpa på vägen hem från jobbet. (jag hade inga pengar :])

Allstå jag borde seriöst få betalt, jag gör ju reklam för allt och alla hela tiden :O Bara i det här inlägget har jag gjort reklam för både Åhlens, Stadium, Isadora och maybelline <.<

Kommentarer
Postat av: mathilda<3

hejhej hur äre??:)<3

2010-01-26 @ 16:57:21
URL: http://alltidmatiidah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0