Stenbock hjärta oxe?

Den här boken köpte jag i början av året men jag har inte mer än bläddrat igenom den lite snabbt förrän nu.



Ja, jag tror faktiskt på astrologi och sånt. I den här boken finns det bland annat förutsägelser för varje månad, en lååång beskrivning om hur man är som person (personlighet, styrkor och svagheter osv) och det stämmer faktisk. Dessutom så finns det tabeller och utförliga beskrivingar om vilket stjärntecken man passar bäst ihop med, både innom kärlek och vänskap. För mig som stenbock så passar jag tydligen bra ihop en oxe i en kärleksrelation :]

Så alla oxar där ute får gärna adda min msn ^^ haha närå jag skojade bara :P Riktigt så desperat är jag inte xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0