tjoho..

jao idag var jag på stan IGEN. det börjar faktiskt bli lite tröttsamt :p undra hur jag ska orka praktisera? btw så kommer jag typ att få praktisera på någon 4H-gård.. det känns ju sådär.. :/ det var kanske inte riktigt vad jag hade hoppats på men aja, allt löser sig.. eller?



jag har börjat tänka väldigt mycket på vad meningen med livet är. och det skrämmer mig lite att jag inte kan hitta någon mening? finns det ens nån? kan jag lika gärna tacka för mig här och nu? det känns lite som att jag redan har gjort mitt här i världen.

förlåt men jag fattar verkligen inte grejen med livet?
om det är att vara lycklig, så har jag failat ganska ordentligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0